Dagens + gårdagens

Eftersom Barichello har sår vid sadelgjorden så får jag bara rida barbacka så därför rider jag honom ett pass om dagen och en annan häst ett pass. Igår red jag Barichello och Porthos. Hoppade Porthos, gick rätt bra faktiskt. Sen dressyrade jag på Barichello. Eftersom det gått så bra den här veckan med honom så höjer jag kraven automatiskt utan att jag vill det och mina krav är så höga så jag inte blir nöjd typ..

Iaf. Idag red jag Barichello barbacka på fm, gik som igår. Han var fin och stundtals kände jag verkligen hur ryggen åkte upp och vissa övergångar blev riktigt bra. Men inte heeelt nöjd.. (åh va dum jag är!). Sen på em red jag Killen. Han var otroligt lugn och jättefin. Till en början var han lite lång och så men inte stark. Han behövde bara tid. En gång i galoppen blev han lite dragig men det var lugnt. Han var dock väldigt mycket svårare i höger än vänster varv.. men tyckte vi löste de rätt bra faktiskt. Krde lite bak- och frammdelsvändningar för lösgörande, funkar skit bra på honom :)

Bilder från film från mobilen.. därav kvalitén. Killen och jag

Sen efter stallet skulle jag åka till gränby och köpa en Iphone 4 då min mobil krånglar skit mkt.. (köp aldrig en htc wildfire s om du nu skulle få för dig det..). Men det var något som var stängt som han skulle ringa till så vi får ta det imorgon ist. Sen åkte vi hem till mig och såg på film (Daniel var med till gränby). Vi såg "dumma mig", skum men rätt bra film :) Nu ska jag sova för imorgon blir det tidigt igen.. *suck!* Nej men det är askul att hyra (dock mindre kul att gå upp på morgonen..) Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0