dålig sida hos en människa

Det tråkigaste som hänt dig i år?

Misst lite kompisar.. Men å andra sidan har jag ju mina vänner som jag behöver så.. :)

 

Det bästa som hänt dig i år?
Mina framgångar i ridningen. Trotts att de kanske inte syns så känner jag att min ridning bara blir bättre och bättre och de är jätte kul

 

Tre senaste mottagna smsen i din telefon?

"Älskar dig <3" - Daniel

"Tur :)"
- Daniel

"Aaa :)"
- Isabell

Nuvarande beroende?

Bruno Mars ;) 

Något du inte gillar hos andra?
Skrytiga människor som har alldeles för mycket självförtroende och tror dom är bäst.

 

En dålig sida du har?
Som jag skrev i ett inlägg förr - jag vill vara "överst" vilket betyder att jag sällan tar första steget oh säger förlåt osv.

 

En maträtt du är sugen på just nu? 
Pasta och köttfärssås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0