Den här veckan lite snabbt

Idag har jag rensat lite bland mina bilder. Tagit bort 4500 bilder (motsvarar 11 gb), det tar sig. ;) har dock massa bilder kvar att gå igenom. Inte ens gått igenom hälften av albumen.. Har så mycket skit bilder på datorn. Iallafall, imorgon drar jag, Daniel, syster och kanske någon mer å badar. Sen sover jag hos Daniel. Sen onsdag - torsdag sover jag hos elvira och någon gång ska jag till farmor och sova där. Mycket sova över den här veckan. Men nu ska jag sova precis som alla andra ;) Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Wow de var inte fan dåligt o ha så massa bilder
Spara lite minne bara *ler

2013-07-09 @ 13:08:57
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0