Följ mig och hatet mot one direction + Justin Bieber

Hade tänkt ge instagram en ny chans nu när jag har en Iphone och kan ha lite flera appar än innan. Där heter jag sschenning så följ mig där - på instagram alltså ;)

Annars då.. Började få ont i halsen för 3-4 dagar sen. Har inte kunnat sova på tre nätter pga. min hals. Men jag ska väl inte klaga för har lyckats hålla mig frisk några månader nu faktiskt. Från förra sommaren till lite innan skolavslutningen nu i somras har jag varit sjuk minst en gång i månaden - MINST. Men har vart frisk i minst 2 månader nu så de kanske var dags.. Att vara förkyld är inte jätte hemskt, men att bli förkyld dagarna innan Gotland är hemskt. För imorgon drar vi till Gotland! :D Åker härfrån 4 på morgonen.. Tagga att gå upp 3 i natt ;)

För att hoppa till ett helt annat ämne. Jag fattar inte hatet mot one direction och Justin Bieber.. Visst att Justin sjöng som en tjej förr, men nu är han väl bra? Jag är inget fan av någon av dom, men inte så att jag hatar om mer än någon annan artist jag inte gillar. De är inte så att jag inte gillar dom och då går runt och säger hur jävla dåliga dom är och lyssnar på dom för att kunna skratta åt dom. Vad är grejen med det? Om någon inte gillar Rihanna är det inte så att dom går runt och säger att hon är sämst osv. Nej för om jag inte gillar Rihanna lyssnar man inte på henne och sen är det inget mer med det. Men om det är Justin eller one direction man inte gillar ska man helt plötsligt kasta massa skit på dom.. Vad är skillnaden på dom och andra artister? Kommer aldrig förstå mig på det hela.. Men vad vet jag, det kanske bara är jag som är så godhjärtat att jag inte vill göra något sånt mot en människa SOM JAG INTE KÄNNER. Helt sjukt.


Och den här låten är riktigt bra OCH JAG STRUTAR I ATT DET TYP ÄR FÖRBJUDET ATT SÄGA ATT ONE DIRECTION/JUSTIN BIEBER ÄR BRA PÅ INTERNET FÖR JAG SÄGER VAD JAG TYCKER!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag har inte heller förstått det där med "OMG jag vill döda Justin Bieber!!", så håller med dig. Har börjat gilla One Direction senaste tiden däremot, i alla fall vissa låtar ;)

2013-07-31 @ 23:03:13
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0