Frågor om min pojkvän

Du är tillsammans med? - Daniel

Och varför det? - För att jag älskar honom

När blev ni tillsammans? - 18/2-13

* Hur täffades ni? - Vi har gått i samma skola sen vi börja gymnasiet, han natur och jag sam. Men vi började inte prata fören i jullovet i 2:an. Då började vi chatta på fb och sen gick vi på bio :)

Hur gammal är han? - 18 i september

Älskar du honom? - Mycket! <3

* Har du roligt med honom? - jag har det bäst med honom!

* Beskriv honom med tre ord? - Omtänksam, snygg och bäst 

* Får han dig att skratta? - Verkligen!

* Skulle han bli en bra pappa? - Absolut!

* Vad gjorde ni senast ni träffades? - Sov tsm, åt frukost och var hos Lukas.

* Är du svartsjuk ? - Nej, jag litar på honom och vet att han älskar mig. Mig gör man inte svartsjuk i onödan ;)

* Har ni bråkat nångång? - Massor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0