Helgen

Gårdagen spenderades hos Daniels moster, vi var barnvakt medan föräldrarna var på en fotbollsmatch om jag inte misstar mig. Där var Jag, Danne, hans mamma och bror, Daniels brorsas kompis (ehhmm..), Hans mormor och gammelfarbror + hans moster och hennes barn. Väldigt trevligt med god mat och snälla barn :)

Sen åkte jag och Daniel hem till honom och såg på film - Click, och sen sov vi. Vaknade vid halv 12 idag, såg Iron man 2 och sen åt vi frukost vid 2. Nu sitter jag hemma och lyssna på musik. Ska ta det lugnt ett tag innan jag och Nemo drar ut å cyklar. Sen blir det sängen tidigt idag för ska vara i stallet 9 imorgon. Ska hyra Barichello nästa vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0