Shoppat

Var på gränby igår för skulle fixa en dusa på banken men mamma och pappa hade läst fel så dom hade redan stängt.. Istället drog vi till kicks för att köpa deodorant (ååå de stavas hur??). Sen gick vi till stadium för att titta på mjukis-byxor och hittade ett par som var fina. Tog storlek M, L och XXL (herrstorlekar). Provade först L men mamma å pappa tyckte inte jag skulle köpa så stora byxor så provade M ist och de satte bra. Stora men urmysiga! Sen hämtade pappa XXXL bara för skojsskull och de skulle fått plats minst en till Matilda i dom ;) Köpte byxorna med storlek M. Sen drog vi till hööks och jag köpte nosgrimman som jag använde på Barichello idag (se bilder nedan).

har varit rätt trött den här veckan eftersom jag går upp så "tidigt" (går upp vid 10) för att hinna rida två gånger om dagen. Imorgon måste jag även ta bussen till stallet så då åker den 10 härifrån (=jag måste gå upp jätte tidigt..)

En sak jag stör mig på (bara för att hoppa till ett heeeelt annat ämne) är när serier/filmer slutar så man inte fattar. Såg sista avsnittet av gengången igår två gånger, både själv och med pappa men jag fatta verkligen ingenting (och inte pappa heller för den delen). Okej hela serien var skum så man kanske förstod att avslutet också skulle bli skumt, men iaf.. Konstigaste serien jag någonsin sett på xD Men den var bra på ett sätt iaf.. hm..

Men nu ska jag sova :) Ha det bra, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0