Bästa Nemo

I fredags gick pappa, jag, Nemo och Dante en runda i gamla uppsala på kvällen efter all midsommarfirande. Rundan är typ 7-8 km och Nemo fick gå lös den mestandels av tiden. Han var sååååå grymt duktig! När han märkte att han kom lite för långt framför oss så stannade han och väntade och gick sedan på min sida. När han hade stannat och luktat/kissat kom han springandes ifatt oss och gick på min sida.. Åh bästaste bästaste hund <3

Kom precis hem från en promenad med Nemo, vi gick själva vilket var väldigt skönt. Hur som så hoppades jag på att han skulle vara lika duktig idag och om han var.. Denna gång gick vi det lilla spåret på typ 4 km och han fick inte alls gå lös lika mycket idag men den stunden han var lös gick han lika bra. Min sockertopp <3

Hoppas detta håller i sig då det är så grymt mycket roligare att umgås med Nemo när han är uppmärksam på mig. Älskade sötnöt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0