Dagen

Gick upp halv 12 idag, skandal om man tycker det är tidigt.. Hur som så duschade jag och käka och allt sånt och sen drog jag, älskling och Susanna till slottet för att fota. Fotade med Susannas kamera så vet inte hur bilderna blev men hoppas dom blev bra iaf :) sen åkte Susanna hem och jag och Daniel drog hem till honom ett tag. Kom hem för typ 2h sen, sett pretty little liars och nu musik. Har himlans ont i huvudet..

Tagga pay and jump imorgon, Aramis 70 + 80. På måndag ska jag ha Barichello 70 + 80 och onsdag (på min fördelsedag) ska jag ha Olle 70 + 80. Då fyller jag även 18 år - nice :D

Nu ska jag typ se gamla avsnitt av ponnyakuten eller något.. Hare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0