Glad midsommar

Idag är det midsommar som jag antar att ingen missat, (om inte annat har man sett det minst 20 gånger på facebook..) Hur som så gick jag upp vid halv 1 och så åkte jag, pappa, mamma och Nemo iväg till hammarskog där vi satte oss på en gräsmatta och åt frukost (eller jag åt frukost och de andra.. lunch??) Sen gick jag och pappa lite i skogen med Nemo. Träffade även Daniel en kortis därborta. Faktiskt riktigt fint väder!

Sen drog vi vidare till farmor som är på gotland, men vi åkte iaf till hennes sommarstuga/hus. Jag och Nemo stannade där i typ 2h själva medan de andra åkte iväg och köpte engångsgrill och mat och så satte vi oss utanför huset och grillade. Hade dock blivit kallt så satt typ å frös.. Sen hem och nu har jag precis sett bates motel vilket är en amerikansk skräckserie fick jag reda på för bara några minuter sen xD dock inte jätte läskig, men spännande och riktigt riktigt bra :)

Imorgon ska jag iallafall spendera dagen med älskling, får väl se vad vi hittar på. Kanske åker och träffar hans släkt, men det visar sig imorgon.

Ha en bra midsommar och njut av det fina vädret när de väl är varmt. :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0