MIN FOT GÖR ONT

Min fot gör så grymt ont bara jag rör på den så måste skriva det i bloggen med förhoppningar att det onda hamnar i texten istället för i foten.. eller något.. Jag har ingen aning om vad jag gjort, men för någon månad sen vaknade jag upp med ett blåmärke på foten som var lika stor som en femma. Men efter några veckor spred sig det och blev ett stort blåmärke över i princip halva foten. Efter yttligate ett tag blev min fot fläcklig med lila, blått och gult. Sen försvann allt. Det onda försvann också men kom tillbaka efter ett tag. Sen försvann det och kom tillbaka för några veckor sen och håller fortfarande i sig. Ja, det var berättelsen om min fot och tyvärr är det onda fortfarande kvar i foten :( Men som tur är ska jag till farbror doktorn på tisdag och kolla vad felet är. (de kommer förmodligen inte hitta något och vill inte röntga så kommer få gå med ont i foten bara för att det är så sjuhusen rullar (uttryck från min käraste kille..))


Bara för att jag vet att ni är intresserade och vill se mina fötter får ni här en bild på när blåmärket i princip var borta.. Äckligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0