Vilse i Stockholm

Igår var jag och pojkvännen i Stockholm på rix fm festival. Resan dit gick bra och vi hamna på rätt tåg å hittade på en gång å grejer. Festivalen var bra. Var några dåliga artister men de flesta var nog bra ändå tror jag. Den bästa var Olly Murs, så grym. Å Robin Stjernberg som har den bästa rösten man kan tänka sig! Var bra väder till 3e sista artisten så vi ställde oss under ett träd å det började hagla. Blöta var ordet.. Satt under träder och lyssnade klart på artisterna och sen gick vi till tåget. Att sitta och äta blöt kom inte på frågan.. Satte oss på fel tåg och hamnade i Kungsängen. Fick åka tillbaka till Stockholm och sätta oss på Uppsala tåget. Kom hem vid 10-11, åt mat och sen kom Daniel hem till mig ett ta innan han åkte hem och jag gick och la mig vid 12.

Vaknade halv 2 idag, åt frukost och åkte till Lukas. Där körde jag och syster, så mys! Gick bra. Typ tredje gången jag körde och första gången för Malin, men vi klara det bra tycker jag. Taggad Lukas på hemvägen.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0