Lagträning + kick off

Idag var det lagträning klockan halv 4 med Rowan. Vi började med att värma upp självständigt, med volter, övergångar, tempoväxlingar osv. Sen skritt långa tyglar. Sen började vi med att träna med uppridningarna som är ibörjan och islutet av programmen. Först utan halt några gånger och sen med halter. Gick sådär - Rowan sköt bakdelen åt vänster och hängde sig som vanligt i min högerhand. Formen var inte heller särskillt imponerande. Sen tränade vi på lägningar i traven snett-igenom. Gick helt okej, han var dock lite trött idag så fick ingen riktigt fin lägning, men dugliga. Sen galopp snett-igenom för att träna på vägen, här var Rowan väldigt fin! Älskar Rowans galopp :D Sen travade vi av och skrittade av. Ett helt okej pass, men jag är inte riktigt nöjd..


Jag och Rowan på tävling för 2?!? år sen :)

Sen var det kick off för lagryttarna. Vi var sex ryttare och tre lagledare. Vi började med att käka pizza ;) Sen var det frågesport och olika lagtävlingar. Sista tävlingen var att göra en sån fin tårta som möjligt som skulle förställa något. Mitt lag gjorde en bil och andra laget gjorde en häst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0