Min vecka

Min vecka har varit bra hittills. Det rullar på mer eller mindre bra.. Engelska- och naturkunskapsprov godkänt och även så matten (dock ska jag komplitera så jag får högre än E i matten. Jag hade sååå sjukt mycket slarvfel så det finns inte. (utan slarvfelen skulle jag lungt haft åtminstone D på provet.) Något jag lärde mig var att man ALLTID ska titta igenom provet innan man lämnar in det iallafall, alltid något ;) ).

Hade extra-engelska idag där vi förberedde mig inför morgondagens engelskaseminarium. Fick även reda på att nationella i engelska är vecka 18 och jag tror det även var vecka 17. Bara å tagga till.. eller något ;)

Imorgon har jag franskaprov som jag kanske borde börja plugga till.. Låter som en bra idé. ;) Idag gjorde vi gamla nationella i franska inför nationellaproven som vi har onsdagen efter lovet. På en av läsförståelserna fick jag 4/6 och en 5/12, så på ena skulle jag iaf vara godkänd :)

Igår red jag Porthos, dressyr. Han var lite seg, men kom igång bra och gick fint steg islutet så jag är nöjd :) Imogon är det hästbyte, hoppas på att jag får rida Pimpim :D I söndags red jag även 2 gånger, första gången på Pimpim och han var kanon-fin, sen red jag Uniek och det gick inte lika bra.. haha ;)

Nu ska jag plugga franska och se Lol innan pappa kommer, då ska vi fira Nemo igen eftersom syster är hemma nu och har presenter till honom. Sen sooova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0