Mitt lov

Fredag: Äta hos mormor sen bio med mamma och pappa, vi ska se "the impossible"
Lördag: Va hos Lukas
Söndag: Lukas och upk
Måndag: Lukas
Tisdag: Hoppkurs i upk
Onsdag: Hoppkurs i upk
Torsdag: Hoppkurs i upk
Fredag: -
Lördag: stallfritids
Söndag: Pay and jump i upk

Och där jag ska göra något som inte tar hela dagen ska jag plugga, inklusive fredagen där jag som det ser ut nu inte ska göra något. Ska även på fredagen ta en sovmorgon då jag ska upp tidigt tis-tors + lör och sön. Kanske att jag och Karin och ev. Susanna, Hanna och Elvira ska på bio. Jag och Karin pratade om det, ska se om de andra vill också :) Sen ska familjen åka till farmor någon dag å fika också. och så ska jag ha extra-engelska 2 gånger också. Ett lov där jag hinner med massor med roligt och plugga men samtidigt hinner leva och tänka :D Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0