Rubrik..

förlåt för mitt inlägg igår, kände att jag behövde avreagera mig lite bara. Vet inte ens om det är därför jag är sjuk så..

Iallafall - ledarskapsuppgift - check! Den skulle varit på 2-3 sidor, blev på 7, bra jobbat.. haha.

Jag älskar mina lärare. Dom är så förståliga (eller vad det nu heter, dom förstår en iallafall) och lägger upp en individuell plan för varje elev beroende på hur det går för eleven. Så det känns bättre nu iallafall. :)

Är fortfarande sjuk. Blir att vara hemma imorgon också, men går förmodligen till skolan på fredag. Ganska skönt att vara hemma i princip en hel vecka, vila ut och få lite gjort :)

Nu ska jag fortsätta plugga. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0