Svar om kärlek och vänner

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ja
2. har du skolkat?  -  Japp
3. varmt eller kallt? - Varmt!
4. soligt eller regn? - Soligt
5. fanta eller cola? - fanta
6. är du nyttig av dig? - inte det minsta! ;)

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - nepp
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Jaa 
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - jaa, jag är redan i ett förhållande så lite sent att tänka på ;)
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej, detta är mitt första seriösa förhållande xD
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Jaa

6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Vet inte
7. Har du varit på en blind-date? - Nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja
9. Saknar du någon av dina ex? - -
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Jaa
11. Brukar du tänka på dina ex? - -
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - inte vad jag kommer på just nu

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - typ inte, har många vänner ist
14. Är du ofta med dina vänner? - njaa, har inte tid tyvärr :/
15. Vad brukar ni hitta på? - fika, sjunga/skrika singstar (jag och Elvira alltså, det är som godis för öronen :D, eller inte haha), bara va, gå promenader, ha trevligt :)
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Jaa <3
17. Vem vet mest om dig? - Michelle tror jag

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fin blogg! Kram! :)

2013-03-06 @ 20:46:20
URL: http://ziro.blogg.se
Postat av: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

SV: Tack detsamma du :)

2013-03-07 @ 11:04:21
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0