Dressyr på Barichello

Igår dressyrade jag på Barichello. Han kändes otroligt trött i början men han kom igång :) Han var otroligt fin i formen i skritten och traven hela framridningen. Sen blev han trött och var inte lika stadig längre. Men med tanke på att han var så stadig och fin i över 10 minuter i sträck fick han "vila" lite genom att ta upp huvudet, sänka ryggen och springa iväg som han gör för att komma undan. Sen efter ett tag kör vi igen och oj så fiiin han var <3 Efter ett tag (typ den sista kvarten) orkade han knappt mer så blev en ostadig ganska hög och ostabil form, men det gör inget. Jag förstår att han blir trött! Min pärla <3

Gammal bild på mig och Barichello <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0