Kaos hopplektion idag

Idag skulle jag haft Barichello men han fick vila så fick rida Joejoe istället. Var första gången för mig så på framridningen testa jag honom lite. Hur han tog mina hjälper, pigg/seg osv.. Han lyssna väldigt bra, var lite springig men lyssnade fortfarande bra. Vi kom på övningen som var hopp, volt, hopp. Gick helt okej men vi kom fel på sista hindret. Sen efter ett tag kom vi igen och då gick det mycket bättre. Tyvärr hann vi inte mer då en häst skena och två ramlade av osv.. Hoppas på att få rida honom igen så jag hinner känna lite mer på honom, grymt svårt att sätta sig på en häst för första gången och hoppa dessutom. Men tanke på att det var första gången är jag nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0