Ointressant för er, betyder för mig!

Kan inleda detta med en sjukt ointressant sak för er men som betyder massor för mig - jag är godkänd i engelska!!! Både engelska 5 och 6 är avklarat och eftersom jag naturligtvis inte valt engelska 7 till 3:an så är jag nu klar med engelskan! Kan dock inte säga "aldrig mer engelska" då den finns överallt.. men jag klarade engelskan utan någon komlettering! Jag har bara Anders att tacka för detta och lite min extra engelska såklart! Tack tack tack tack!!!!

Och sen är jag grymt irriterad över matten... Jag komplettera sista provet och fick C, fick D på nationella och nu ligger jag på D i matte. VARFÖR KOMPLETTERA JAG SISTA PROVET OM DET INTE BETYDER NÅGOT??? sjukt frustrerande!!!! Så nu måste jag kompettera ÄNNU EN GÅNG...

Jaa, väldigt ointressant för er men kände att jag ville dela med mig av det iallafall.. eller något... haha. Hur som så sitter jag och skriver på min jämförande litteraturanalys, inne på tredje sidan nu! Skönt om den blir klar någon gång, skulle liksom varit inne för mer än ett halvår sen xD

Hoppas ni får en roligare fredag än mig för efter analysen ska jag jobba samhäll och ändra en del på mitt tal.. Förhoppningsvis kan jag se let´s dance ikväll, men då måste jag fortsätta plugga nu.

Ha en underbar fredag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0