Once upon a time I was falling in love, but now I'm only falling apart

Samlar krafter för att orka. Alla har dåliga perioder å jag har min nu. Samlarna tankarna och fortsätter som vanligt, försöker iallafall. Jag har nästintill aldrig skrivit hur jag mår i bloggen, och om jag gör det så skriver jag alltid om hur bra jag mår. Men jag tycker att det är viktigt att skriva som det är på bloggen, så läsarna får förtroende för en och så dom ser att allt inte är dans på rosor för mig heller. Snart är den dåliga perioden över och jag mår bra igen. Håll ut. Först sörja, sen resa på sig och gå vidare, starkare än någonsin! :)

Jag och Barichello på torsdagens pay and jump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0