Random frågor

Är du nöjd med din vikt? jaa det är jag
Hur lång skulle du vilja vara? 160cm
Vem var den första du kysste? Mattias
Överviktig/underviktig (beror på hur mycket, underviktig om det bara är lite, men om det är mycket så är underviktiga så äckliga!)
Bada/sola
Festa/mysa
Om du fick en häst i hela världen, vem skulle du välja?
Wacce
Är det viktigast att killen har en fin insida än utsida? Insidan är absolut det viktigaste, men tror inte jag skulle kunna va tsm med en ful kille helt ärligt..
skulle du bara våga gå fram och pussa en snygg kille du ser på stan? nej det skulle jag inte.. ;)
Hur lång är du? 178 typ
Hur mång seriösa förhållanden har du haft? 1
Har du bra betyg i skolan eller är du nöjd med dit arbete i skolan? Nej jag har inte jättebra betyg, men jag gör mitt bästa (iallafall ibörjan av terminerna, sen blir jag skoltrött och skiter i mina arbeten..)
Har du spanska eller franska i skolan? Franska
ämne i skolan du gillar/hatar? Gillar - matte, hatar - engelska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0