Visst du att jag:

(x) Är kär i någon
( ) Hatar kärlek
(x) Har converse
(x) Känt mig som ett as
(x) Viskat i någons öra
(x) Hamnat på sjukhus
(x) Förlorat någon jag älskade
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt
( ) Ätit godis istället för att gråta
(x) Skrikit hora/bög till någon
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
(x) Har ångrat mig
(x) Varit svartsjuk
(x) Har hostat blod
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om
( ) Ätit jättemycket och sedan spytt
( ) Hatar min kropp och mitt utseende
(x) Skrattat åt mig själv
(x) Sjunger i duschen
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
(x) Hatat hela världen
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte att folk tjatar på mig
(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
(x) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen/bussen
(x) Skrapat upp knäna
(x) Hållit i en orm
(x) Vaknat av att jag gråter
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg och roligt inlägg! allt bra? :)

2013-05-29 @ 11:56:27
URL: http://lifeasemelie.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0