Ont i kroppen

I tordags hade jag en jobbig dag.. Först var det pay and jump med Lola 80 + 90 (första klassen gick bra men inte andra..). Sen bar jag runt på barn på ryggen för dom ville leka häst. Sen red jag igen i gruppen innan min så då dressyra jag på Kalle, väldigt fin häst :) sen var det hoppning på Barichello å självklart skulle vi ha värsta jobbiga hoppasset.. Hela framridningen red vi utan stigbyglar och så skulle vi stå i lättsits typ hela tiden. Skit svårt å jobbigt. Sen hoppade vi en låg fem å enhalva utan stigbyglar tre gånger. Han stannade mitt i en gång men annars var han duktig. Sen när hon höjde fick vi rida med stigbyglar tack å lov haha. Han stannade mitt i en gång till men sen tror jag inte vi fick fler stopp. Hoppade en oxer på typ 75 cm som högst. En liten bock fick vi också ;) han har varit sjuk så dehär var första gången han hoppa efter han sats igång - kanonkula! Men väldigt söt å rolig :) nu har jag maaaassa träningsvärk i rygg å ben + ont i ryggen, en fin blandning där..
 




Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Actionbilder vad nice

2013-11-04 @ 09:48:51
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0