Tråkig uppdatering

Så glad att ni fortfarande tittar in. Håller på att skriva ett inspirationsinlägg om att vara vän, det går dock otroligt långsamt framåt då jag har mycket i skolan osv. Men det kommer nån dag så småning om.

Imorgon till söndag ska jag va hos min pojkväns pappa, ska bli riktigt kul att träffa honom och hans släkt på pappans sida också, redan träffat alla på mammans sida. :)

Förlåt för otroligt kort å tråkiga stycken. Orkar inte fylla ut bloggen just nu. Lite ostabil.. Stundtals är det bra stundtals mindre bra. Men som sagt, kommer ett inlägg om att vara vän någon dag. Den här veckan och nästa vecka är det mycket i skolan men sen lugnar det ner sig igen.

Hoppas ni mår bra och har det finfint :)

 
Bild av min fina vän Susanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0