Kick offläger och Gotland

Jag har varit på ridläger i tre dagar. Första dagen var det ett dressyrpass på Barichello (alla pass var på Barichello kan tilläggas), det gick okej till en början men jag höll inte riktigt med ridläraren tyvärr så vart en frustrerad lektion. Efter detta prata vi en massa å käkade pizza. Dagen efter var det två pass. Det första var ett dressyrpass å det gick så otroligt äckligt jävla bra! Barichello va helt perfekt å allt bara rullade. Tror det var vårat bästa dressyrpass någonsin, iallafall ett av de bästa. Sen på em hoppade i å det gick så himla dåligt... Dagen efter var det hoppning igen och det gick lika dåligt det, ramlade även av det sista passet. Men jag får väl försöka leva på det gudomliga passet, tyvärr är det dock så att det är de dåliga passen som fastnade i mitt huvud :/ Jaja, går förhoppningsvis bättre nästa gång.

Barichello och jag på lägret <3


Sen efter detta åkte jag, Nemo (min hund), mamma och pappa till Gotland i en vecka. Var jätemysigt, lite kallt eftersom vi åkte så sent men det var kul i alla fall och trots detta badade jag i havet 4 dagar tror jag det var. Gjorde lite allt möjligt där borta. Ni får bilder senare, dom är på andra datorn. Men bilden i inlägget under är iallafall från Gotland :)

Annars så har jag väl jobbat lite och varit hos Rambo. Hade föresten världens mysigaste dag hos rambo idag. Var helt själv i stallet så passade på att mysa extra mycket. han fick gå lös i stallet så han gick in i boxen för att äta hö, ut för att gosa, in i boxen för att äta, ut för att gosa osv. (han älskar att vara lös i stallet). Var där typ 1,5h, logerade i ca 20 min å resten av tiden bara var vi och myste. Underbart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0