fråååågor

1. Hur gammal är du om fem år?  23

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, hatar att prata i telefon

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

 11. Vilken ögonfärg har du? blåa

14. Vilken är din favoritplats? stallet

 20. Har du stationär eller bärbar dator? både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? pyjamasöverdel

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

 26. Är du social? nja, gillar ensamhet men ibland är det skönt med sällskap också

30. Tycker du om kaffe? inte än

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp, en i min gamla klass

37. Vill du ha barn? ja det vill jag

39. Har du någonsin åkt ambulans? en gång

41. Vad spenderar du helst pengar på? hästar å ridning

 44. Kan du rulla med tungan? aa

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Elvira

46. Sover du med gosedjur? aa en hund

47. Vad har du för ringsignal? den vanliga alla har med iPhone

 50. Flirtar du mycket? haha nej det gör jag inte

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej

56. Dansar du i bilen? haha hur är det tänkt att man ska få plats? xD

 68. Hur imponerar man på dig? magrutor

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen

 70. Har du någon piercing? öronen.

72. Civilstånd? I ett förhållande

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? fb, upks hemsida å lite bloggar

77. Vilket är ditt drömjobb? Psykolog

82. Sverige när det är som bäst? vaaarmt (fast sverige är inte jättebra på att vara varmt tyvär..)

83. Kan du åka slalom? absolut inte

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? min mage eller min ögon (hör ofta hur fina ögon jag har så antar att de är fina.. haha)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? mina käkar/kinder, fööör tjocka :(

 94. Vad gör dig glad? hästar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0