Gott nytt år

Hoppas ni inte festa allt för hårt igår ;) Jag var iallafall hemma med Daniel och käka middag, tog hand om Nemo, såg på film och sen såg vi på fyverkerierna så var väldigt lugnt men samtidigt skönt och hade ju bästa sällskapet! Han jobbade tyvärr idag så han åkte hem vid 1 i natt. Har inga nyårs löften (brukar alltid ha att jag ska träna mera och äta mindre godis precis som alla andra men jag bryter ändå de löfterna redan på en dag..) men lite tankar kring 2014 har jag. Såklart vill jag att det ska bli ett dunderår med massa kärlek och lycka. Mycket ridning och jag hoppas att jag och min pojkvän håller ihop hela året och såklart långt efter 2014 är slut. Detta år ska jag ta studenten och förhoppningsvis (om jag hittar något jobb..) åka till Skåne och jobba på hästgård där i ½ - 1 år. Hoppas på ett dunderår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0