Lite smått å gott

Vad är ditt största mål 2014?
Oj.. Inom ridningen att verkligen hitta min tävlingshäst.. Hade Kalle i dressyren, han va verkligen en dröm, hur fin som helst men tyvärr har han blivit "knäpp" på banan å bockar av folk.. haha. Men ska prova Wilson lite iallafall så får vi se. Starta någon LA med storhäst med minst 60% och börja hoppa 90 med storhäst.

Utanför ridningen, hm.. Ta studenten, skaffa något jobb, ha kul.. Leva!


Det bästa och sämsta med Barichello? 

Det bästa är att han har personlighet å verkligen visar vad han vill. Om han inte vill hoppa så gör han heller inte det, punkt slut! Men dagarna då han verkligen vill hoppa eller verkligen vill jobba i dressyren imponerar han så grymt! Då gör han det verkligen med bravu.

Det sämsta har jag ingen aning om.. Det låter lite smörigt, "han har inget dåligt", det tror jag säkert att han har, men inget jag kan komma på faktiskt.. Kanske att när han verkligen vägar att göra något så kan han gå mig på nerverna? ;)

Favorit färg på häst?
Fux

Vilken kändis skulle du kunna gifta dig med?

Absolut utan tvekan Paul Wesley

 


Tycker du att du är bra på att rida?
Beror på vem man jämför med.. Om man jämför med Malin Baryard så nej.. haha. Nej men jag tycker jag är bra på att rida! Har väldigt bra självförtroende inom ridningen, framför allt på grund av alla otroligt fina kommentarer jag fått mest efter jag ridit Barichello. Sommaren 2012 fick jag så himla många fina kommentarer och att hoppa 1 meter med Barichello är faktiskt inte lätt.. Jag vet att vi inte gjorde det felfritt, men vi gjorde det! Så, det är nog tack vare Barichello som jag har så bra självförtroende. Det är med honom jag får alla underbara kommentarer å dom värmer verkligen!

<3

Kommentarer
Postat av: Nova

Kan inte du göra ett inlägg med tips på bloggar du läser? :) (häst alltså ;) )
Gillar din blogg verkligen! :)

2014-01-31 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0