Foton från idag

Idag var Susanna med till Rambo och agera fotograf. Först gick vi till skogen och fotade med bara träns, sen slängde hon upp mig på honom så för första gången satt jag på honom i skogen ;) Superlugn häst! Sen gick vi till banan och jag red lite medan Susanna fotade. Jobbade honom i skritten men i traven fick han gå lite hur han ville för han har lite svårt att hålla igång i traven. Var första gång jag travade barbacka på honom och även här var han jättelugn. Sen fotade vi lite mer i hagen. Hämtade även presenningen så tränande vi med den en kortis.



Tråkigt att jag ser så konstig ut på bilderna.. men Rambo är fin iaf!

Kommentarer
Postat av: Madde

Superfina bilder! :)

2014-03-29 @ 20:38:15
URL: http://maddefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0