Heest

Igår hoppade jag Joejoe på lektion, vi hoppade en bana. Långsida, snettigenom, långsida, snett-igenom, långsida. Han var sååå duktig! Vi kom bra på alla hinder och jag hängde med bra å han hoppade bra å allt kändes bara så perfekt hela lektionen. För att se film får ni titta på instagram, där heter jag Sschenning



Idag var jag hos Rambo och tömkörde. Han var också jättefin. Var lättare att slappna av i höger varv, men när man rider har han lättare för vänster.. Skumt! Hur som jätteduktig :D Nemo va även med idag till stallet.


Skitig häst när jag kom :(

Och så en pervers morot på det ;)

Kommentarer
Postat av: hannah

super fin blogg!! tycker du borde vara med i tävlingen " veckans blogg " på min sida !:) kram och lycka till :D

2014-03-26 @ 21:47:46
URL: http://www.nattstad.se/thematchmaker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0