-----

Namn: Matilda
Ålder: 18 år
Längd: Cirka 178 cm
Sko-storlek: 39
Född: I Uppsala
Bor: Uppsala
Gör just nu: Lyssnar på musik, chattar och bloggar
_________________________________________________
Allmänna frågor
Nämn tre bra egenskaper om dig: Snäll, bryr mig inte om vad andra tycker om mig och det jag gör, självständig
Nämn tre mindre bra egenskaper om dig: Envis, självständig (ser det som både positivt och negativt), hatar att prata om känslosamma saker
_________________________________________________
Vad är du rädd för: Spindlar
Det roligaste jobbet du haft/har: Bara jobbat i stallet så inte mkt att välja på, men det är kul.
Har du körkort och egen bil: Endast körkort
När tog du ditt körkort: Typ 1,5 månader sedan
När grät du senast: Vet inte
När skrattade du senast: Idag någon gång
Vem åt du mat med senast: Familjen
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Hovslagare
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus där du själv varit patient: en gång
Värsta smärtan du råkat ut för: Fysisk smärta? I så fall sprickan i nyckelbenet
Har du någonsin sportat: Ridning och tennis
__________________________________________________________
Har du varit utomlands någon gång: Två gånger
Vilken plats var finast: Italien
__________________________________________________________
Lite mer personliga frågor
Rökt: Aldrig
Snusat: Aldrig
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen bara
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Jadu.. jag faller för killar som inte vill ha mig.. Dock hittat en kille som jag både fallit för och som vill ha mig :D
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Skulle tro det
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja
_________________________________________________________
Antingen eller frågor
Storstad eller landet:  Landet
Hamburgare eller pizza: Vet faktiskt inte
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
McDonalds eller Max:  Max
Sommar eller vinter:  Sommar
Vår eller höst: Vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0