Enda för mig

Detta minilov har jag och Elvira kollat på forsränningen. Jag, Elvira och Daniel grillade hemma hos Elvira. Jag har ridit Rambo och på upk - Killen och Joejoe. Börjat lite med galopp på Rambo (okej det va lite innan lovet men har inte skrivit om det så...) och hoppat med honom. Han tar sig, blir duktigare och duktigare. Morgonfodrat hos Rambo och sovit. Typ det..

Haft en bra lov, tagit det lite mer lugnt än vad jag brukar på mina lov så det har varit jätteskönt, men inte en enda dag har jag varit sysslolös. Me like :) Idag ska jag till Rambo och intervallträna då han har grymt dålig kondis! Kanske ut och fota lite också, får se.

Rambo börjar bli riktigt riktigt fin i skritten!

Skutt :)

 

Två egobilder ;) Morgonrock å solglasögon it the shit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0