Händelserika dagar

Igår gick jag upp vid 11, åkte till gamlisgrillen för att köpa kebab. Vid halv 2 åker mamma och jag till katt och hund för att köpa ett regntäcke till Nemo. jag skjutsade hem mamma sen åker jag och Nemo till Rambo. Åkte hem vid halv 5 för att hämta Malin, åkte till stan för att släppa av Malin och hämta pappa. Vi gjorde lite ärenden å sen va jag hemma vid 18.30.

Den här veckan kommer ta all min energi. Imorgon har jag mattenationella så ska vara i skolan 8.30. Sen hem för att duscha och fixa mig och sen ska vi ha skiva. Kommer komma hem sent å sen börja 8.30 på torsdag. Ska rida på torsdagskvällen också så kommer inte komma isäng så tidigt. Sen skola 8.30 på fredag för att hålla pressentation, sen Rambo. På lördag ska jag vara i stallet 7 för att morgonfodra och söndag börjar jag jobba 7 och sen åka till Rambo...

Man kan inte direkt säga att jag inte har händelserika dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0