Skolan snart slut

Imorgon ska allt i skolan in. Hade fem uppfiter kvar när jag vaknade idag men jag är lika lugn som alltid. Har fortfarande inte löst mitt mattetal som ska redovisas imorgon, np, eftersom jag inte kan den... Men fortfarande lugn, vet att det kommer lösa sig hur som, allt löser sig! Jag är iallafall redo för presentationen imorgon i naturkunskap, rätten och samhället är i princip klart, gymansiearbetet ska jag fixa till imorgon, matten löser sig senare idag på något sätt, naturrutan i naturkunskapen är väl inte riktigt klar, ska prata med min partner imorgon i skolan. Annars är allt annat klart tror jag. Skönt att saker å ting börjar ta slut i skolan :)

Nu blir det att ta det lugnt och vila huvudet (haft ont i huvudet i några timmar nu så tog alvedon), ut med hundarna om nån timme, sen äta och sen åka till Rambo :) Hoppas du inte heller har så mycket kvar i skolan nu så man får vila upp sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0