Frååågor

Personligt:

3. Längd? - 178
4. Vikt? - 57kg isch
7. Vad gör du på fritiden? - Tränar, umgås med vänner å min vovve
12. Vad vill du jobba med som äldre? - psykolog
13. Hårfärg? - brunt
14. Ögonfärg? - blå
20. Lyckotal? - 12

Speciellt vänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän? - Elvira
22. Hur många nära vänner har du? - 2.
25. Hör man ditt namn på jobbet, vet alla vem du är? - Ja det tror jag, vi är inte så många så...
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - elvira kanske
29. Vem sov senast hos dig? - Vet inte

Romantik:

30. Vill du ha ett förhållande? - ja
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre helst
32. Är du kär? - ...
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - kanske
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? jaa
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på ditt jobb? Skulle ju svarat nej på den frågan men kan nog inte göra det längre haha... Är nog lättast att hålla sig ifrån arbetskamrater men ja..
39. I din klass? - Varit tsm med en i min parrallelklass, det funkade ju typ...

Från kram till sex:

40. Har du kramat motsatta könet? - ja
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. Har du pussat den du tycker om? - ja
46. Har du pussat någon inför folk? - ja
47. Kysst någon inför folk? - ja
48. Hånglat inför folk? - jaa
49. Vem var ditt första hångel? - oj.. mattias tror jag..
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? en
51. Vem är ditt bästa strul? - -
52. Och vem är ditt senaste? - R

53. Ditt snyggaste hångel? - -
54. Skäms du över att hångla inför folk? - nej
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - nepp
56. Haft sex överhuvudtaget? - jaa
57. Hur gammal var du första gången? 18 tror jag
58. Hur gammal vill du vara första gången? ja det va väl en ganska bra ålder jag var tycker jag
59. Blivit dumpad efter sex? - nej
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - jaa...
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - jaa


Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - Spiiindlaaaar och döden

63. Har du någon allergi? - Jordnötter

64. Vad tänker du på innan du somnar? - Livet.. hur jag mår, vad jag gjort, vad jag tycker om vissa, tänker på några människor osv osv osv..


HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - båda
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - båda
69. Hur ofta tänker du på killar? alldeles för ofta haha

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld 13år
75. Vänskap eller förhållande? - Båda!
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - jag dras till skitstövlar så yeah...

Skulle du?
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - ha sex ;)
83. Kunna visa dig naken för hela jobbet om du fick 10.000 kr? - haha nja
84.Kunna gå på date med någon?  jaa
85. Kunna sova ute på vintern? - nej..

86. Kunna flytta till ett annat land, vilket iså fall? - till ett vaaarmt land!!!
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Aldrig hänt hittills, jag dras inte till sånt men vem vet vad som händer i framtiden??

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nej
89. Vad klär du dig i oftast? - jeans
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - jadå, nästan alltid iaf (sitter just nu i mjukiskläder å det är de jag gått runt med hela dagen igår också) ;)
91. Klär du dig dyrt? - nepp

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - japp
94. Haft sex? - jaa
95. Fått en kram av en helt okänd? - nope
96. Ringt någon? - nej
97. Blivit uppringd? - tror inte det
99. Kollat på google? - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0