mycket att göra

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdaterning, ska skriva lite vad jag gjort :)

Jag har ridit en del. Just nu har jag Wilson på tisdagar och Nero på söndagar.
Red Wilson för andra gången på lektion i tisdags. Han är lite konstig. På tävlingar måste man rida fram hela tiden, han är inte seg men ändå inte jätte pigg. Men på lektion, både dressyr och markarbete som vi ridit nu (förmodligen hoppningen också) så är han jätte pigg. :S Brukar de inte va så att du är piigga på tävling och helt okej på lektion? xD Jaja, han är ganska rolig att rida. Ingen favorit, men absolut inte tråkig :)

Nero är en seeeg herre. Har haft honom ganska mycket på söndag känns det som, men han är rolig så det gör inget :) Han hade busat med tjejen innan mig (han har sina dagar) så jag red inte fram så mycket ibörjan för jag trodde han skulle vara pigg. Men han var segare än vanlig :P haha, tönt häst :)

På söndag är det ridskole DM och då ska jag rida Wilson och Lola 90 cm. Sjuuuukt nervös då jag inte hoppat 90 på någon annan än Wacce och Pimpim men jag hoppas att det går bra :) Wilson flyger nog ganska mycket som han brukar, han hoppar väldigt.. jaa vad ska man säga, han tar i lite för mycket så blir lite väl överambisiöst. Men jag ska försöka hänga med, ska göra mitt bästa :)

Jag och Wilson förra tävlingen, 80 cm. Som ni kanske ser så hoppar han ganska stort på vissa.

Lola är duktig så det blr nog inga problem :)

Sen har vi köpt en ny bil, så nu kan vi dra hästar :D *lycklig*
En nissan.

Jaa, det var allt för nu, ses någon annan gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0