långprommis

Kom precis hem från en långpromenad med hundarna och pappa. Vi gick till min gamla skola jag gick i från 1:an - 6:an. Saknar grymt mycket! Lugnt den bästa skola jag gått på. gick runt hela skolan och mindes alla lekgrejer på gården och provade även lite. Mina barn ska lugnt gå där! Fredrikabremerskolan <3

Iallafall så gick vi bland lite villor och runt lite, Nemo fick även springa lös och det gick bra. Han kom för det mesta när jag ropade och sprang inte bort. (han har sprungit bort dom två senaste gångerna han varit lös).



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Jag är ganska ny här p bloggen och förstår inte riktigt rider du på ridskola? Vad hände med din medryttarhäst du slutade bara att skriva om den jätte söt ju:) kan du inte ge lite tips p hur man ska göra på provridningar oxå? ;)

2012-05-19 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0