En blandning mellan brittisk engelska och svengelska

Elvira har smittat mig med sin brittiska engelska samtidigt som jag pratar svengelska. Vissa ord är alltså brittiska och vissa svengelska, jätte fult! Om man ska prata brittiskt ska allt vara brittiskt, inte bara en del.. haha.
Jaa, imorgon ska vi ha muntlig debatt på engelska, får se om min lärare säger något om det. ;)

Btw, jag kan inte sluta tänka på mitt B på matteprovet <3 Jag gav mig själv ledigt efter extra engelskan och efter jag skrivit ned vad jag ska säga på debatten. Kaaaanske läser i min engelskabok, vi får se. Men tycker jag förtjänar ledigt!

Jag är ingen med jätte bra självförtroende som tycker jag är bäst, men när vi fick tillbaka proven sa jag rätt ut "fan vad bra jag är!" Inte för att vara självisk eller så, men jag är så sjukt stolt!
Jag fick inte ens C på något prov i 1:an. Första provet och nationella i 1:an fick jag E på och resten D (det var ett prov jag var ett poäng ifrån C). Fick i slutbetyg D. Så ni kan ju fatta att det är ett stort hopp. Från D till B!

Nej nu ska jag sluta skryta (a) ses :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0