Godmorgon

Sitter o tittar på xfaktor. Vaknade för typ 2 timmar sen, men har inte gått upp än.
Igår efter skolan pluggade jag engelska. Min engelskalärare säger att det går framåt med engelskan för mig och att min skriftliga blivit mycket bättre ("skit bra" sa han faktiskt ;)) så nu är jag sjukt taggad att satsa på engelskan så jag klarar både engelska 5 och 6 när 2:an är slut så jag lipper att ha engelska i 3:an också.

Iallafall så förberedde jag mig igår för våran muntliga som vi ska ha på fredag, inte klar men kommit en bit på vägen :) Ska fråga hoonm vad jag ska mer ska ta upp också.

Idag ska jag plugga ledarskap och organisation så jag är redo för muntliga som är på tisdag och så ska jag plugga svenska, måste läsa tre noveller där. Och kanske, om jag hinner och orkar (det är ju faktiskt lördag) så ska jag läsa lite i engelskaboken, men bara kanske.

Imorgon ska jag jobba, ska vara i stallet klockan 8. Dock slutar jag 12 så inte så lång dag, men man tjänar sjukt bra för att vara 17 faktiskt :)

Jaa, det är väl lite vad jag planerar under helgen :)
Onsdag - torsdag ska jag och Elvira sova i skolan också, är inte det jätte konstigt?? Joo, men det är de som jag tror kommer göra det så sjukt kul också :D Maria (matte o fysik(??) lärare) och Anders (engelskaläraren) kommer att vara där med oss :) Dock tror jag inte att vi kommer att sova särskillt mycket ;) haha. Jaa, det blir nog en upplevelse jag sent kommer glömma.


Två bilder från när Susanna och jag fotade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0