Låååång dag!!!

Började klockan 9 i skolan idag, kom hem vid 7.
Jag kom hem så sent för att jag hade engelskahjälp av ett företag - studieintensiven. Verkar jätte bra, så förhoppningsvis går det framåt i engelskan för mig nu när jag har extra hjälp i både skolan och utanför.

Ätit och tittat på partaj nu. Skulle se det igår, men jag var så sjukt trött så jag somnade framför tv:n.. hehe.
Igår red jag också, Wilson. Gick inte bra, orkar inte riktigt skriva om passet.

Nu ska jag äta munk och sen sova! Fortfarande sjukt trött!

Imorgon är en ganska chill dag i skolan. Först samhällskunskap och då ska vi titta på filmerna vi gjort - inte så jobbigt. sen ledarskap och organisation, seminarium. Kommer inte gå bra! Skit svårt :S Men å andra sidan blir det diskussioner så bara att hänga på :)
Sen skulle jag haft engelska ws (engelskahjälp) men läraren ska ha redovisningar så vi skulle ta det på torsdags ws istället, men kom på nu att jag inte kan då.. Men jaja, får prata med honom imorgon :)

ses, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0