Uppbokade helger

Har fullt alla helger utom en tills 2013..

v. 42. Nu i helgen är det tävling.
v. 43 tävling
v. 44. tävling
v. 45 jobba och ev. tävling (beroende på om jag hinner efter jobbet)
v. 46.  tävling
v. 47 hälsa på min syster i gävle
v. 48 tävling
v. 49 julshow
v. 50 stockholmhundmässa på lördagen och jobba på söndagen
v. 51 inget
v. 52 jobba
Sen är det nytt år

Jaa, kan inte klaga på att jag inte har något att göra.. Alla tävlingar är på söndagen, men måste vara i stallet på lördagen för att fixa den inför tävlingen.
Hoppas ni också har det lika kul som jag på helgerna :D Eller att jobba är inte särskillt kul, men jag får ju pengar så.. ;) Om du vill göra något med mig så boka vecka 51 innan jag hittar på något annat att göra då (det lät perverst..)

Hur som så har jag läst i min engelskabok och hittat några ord jag inte kan. Ska skriva meningar på dom senare. Nu ska jag lyssna på musik och sen möta pappa med hundarna från bussen. Sen mat och sen gränby för att köpa nytt block till skolan. Intresseklubben antecknar jag vet..

Detta inlägg blev långt och ointressant, men nu har ni iaf något att läsa om ni har tråkigt ;)
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0