barbacka hoppning på Barichello

Jaa då vare så att jag hoppade barbacka på Barichello också, 2 dagar efter barbacka hoppningen på Nero ;)

Gick dock inte lika bra.. Haha (a) Han är lite osäker när det gäller hoppning, dock har jag inga problem med att hoppa honom med sadel! jag rider honom typ hela tiden så vi känna varran ganska bra och jag vet precis hur man ska göra för att hoppa och rida dressyr på honom på bästa sätt. Vi kommer över 80 cm med sadel utan problem.

Jaja, denna gång var det barbacka. Man ska väl alltid ligga ett steg före?

Kan kanske inte säga att vi hade hoppning.. Hindrerna var typ 40 cm.. haha xD

Jaa, jag skulle ta allt i galopp men Barichello är sån som ökar (asså verkligen springer) mot hindrerna och vid dom så hoppar han åt sidan! Detta ville jag ikke göra utan sadel så jag tog allt i trav! haha. Fick några stopp men vi kom över allt iaf. Hoppade en liten bana som jag inte orkar beskriva.

Sen skulle alla träna på att byta galopp och då kom jag faktiskt in i galopp och sista gången kände jag mig 100% säker!!!
Fick byte i fram men inte i bak :/ men jag tycker att det var bra jobbat iaf ;) och jag satte kvar! plusspoäng till mig! haha <33 älskade Barichello. :D <33


/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0