Förlåt mig så hemskt mycket

Hejsan allihopa, var ett tag sen nu.
Förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen från min sida..
Det är så att just nu står det helt stilla på hästfronten för min del, umgås mycket med mina vänner just nu för att hitta motivation och fokus på att må bra och hålla mig kvar på denna del av jorden. Jag mår mycket bättre nu när jag slipper stor del av all stress, mindre planering och mer tid för mig själv, har utökat pluggningen och går nu 3 dagar i veckan, varannan dag i skolan. Lite mer att gå men det är skönt, inte så mycket press och jag har tid att hinna vila upp mig. Håller nu på och ska få hjälp av Mattias och skriva två låtar, spela in och sen får ni lyssna såklart :D Kommer bli så härligt att kunna tömma lite av allt surr som finns i mitt huvud.. Skönt att få ut lite på papper. Hoppas att det blir något okey :)

Har bytt rum nu, så Mattias har hjälpt mig att spackla, slipa och nu ska han mååååla rummet :D Härligt!
Sen till IKEA och införskaffa sig lite nya möbler, härligt. Känns som att mitt liv börjar ordna upp sig, och det är enormt skönt. Tack till alla mina underbara underbara vänner, ni är som systrar och brorsor för mig. Älskar er <3


Kramar, Michelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0