Hoppning på Nero

Hejhej!
Idag red jag i UPK vilket gick helt okej. (hatar att jag alltid tycker det går helt okej, jag vill att det någon gång ska gå riktigt bra eller faktiskt dåligt..). Hoppade fram på två olika linjer och sen hoppade vi en liten bana.

Under framridningen såg jag till att han var framme utan att busa och det gick helt okej. Sen när vi började hoppa var han inte så jätte seg men Neros svaghet är att han är framme men blir segare och segare ju nämre hindret man kommer :/ det blir riktigt svårt att rida honom då, men utmaningar :D Älskar´t!

Fick iaf några väldigt fina hopp, och några lite konsiga. Också ett nedslag pga. att han inte kunde bära sig och komma upp ordentligen för att vi hade för lågt tempo.
fick även några riktigt fina övergångar på framridningen :D

Nero. Bild från UPK:s hemsida www.uppsalaponnyklubb.se

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0