dagens ridning..

...gick lite hit o dit.
Jag kände redan från början att han inte alls var på hugget.. Men jag försökte rida fram honom och få honom tycka det är kul, gick ganska bra.

I 80 blev det ett riktigt oflyt.. Vi hoppade stillastående, stannade mitt på banken, han tvekade o jaa.. Men vi fick bara ett stopp iallafall.

I 90 kändes det bättre (som det alltid brukar andra rundan) och han var mer taggad och bjöd bättre. Felfritt där o vi fick bättre flyt. Dock kändes min eftergift inte alls bra! Men Barichello skötte sig fint!

Kan tillägga att jag red som en kratta idag!

Tyvärr inga filmer då minneskortet inte satt i kameran (klantigt!), men lite bilder blev det :) Tack Tova för bilderna :)


Fina hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0