Laddar om

Var så sjukt frustrerad efter gårdagens pay and jump och varit så sjukt otaggad till söndagstävlingen med Barichello, men jag har laddat om! Jag förlåter Brichchello, jag förlåter mig själv och jag glömmer de dåliga stunderna vi haft tillsammans. Inte läge att tänka på allt dåligt, istället tänker jag på allt bra vi haft tillsammans, att vi har flygit över 80 och 90 felfritt, vi har flygit över 1 m, inte felfritt, men fortfarande sjukt stolt att vi gjorde det.

Nu ska vi åka för att ha kul och släppa alla krav! Vi ska göra det på våran nivå. vi är inte där för att bli felfria, vi är där för att ha kul och göra vårat bästa. Nu fan ska vi ha kul :D

Fiiiina <3333 Älskar dig så enormt mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0