ONT!!!

Har ont i vänster skinka sen avramlingen igår (varför ska jag alltid landa på vänster sida??) och ont i ryggen för att Killen drog som satan i mig (skulle ridit Frits men fick Killen istället) och träningsvärk i hela kroppen..

Ridningen på kvällen gick minst lika dåligt som pay and jumpen. Hade som sagt Killen, hoppning. Han drog och hängde i min hand och jag fick inte upp honom, han drog iväg o jaa.. det gick bara väldigt dåligt.

Nu ska jag fortsätta plugga engelska, boken ska vara klar nästa fredag. Ganska spännande och lite rörande nu ju.. hehe :)

Ps. jag är så FRUKTANSVÄRT nervös!!! Kommer dö på söndag på tävlingen! Inte ett dugg taggad heller, Barichello har kommit in i någon sjukt dryg period :S Men om jag har tur överlever jag utan några skador!

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

krya på dig :(

Svar: tack :)
Matilda Schenning

2012-11-02 @ 17:30:18
URL: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0