Starta upp bloggen på riktigt

Hejsan. Tänkte jag skulle göra något åt bloggen nu. den står still, den uppdateras, den står still och jag skriver tråkigt för att uppdatera. Nu ska det bli ändring på det. Ska försöka hålla bloggen vid liv hela tiden (dock har mitt internet tagit slut på mobilen den här månaden men ska göra mitt bästa i alla fall).

Då vill jag att ni kommenterar, ju fler kommenterar ju bättre uppdatering. Ni som har bloggar vet nog att motivationen ökar om man får kommentarer på det man skriver. Då vet man både att ni läser och att ni uppskattar det jag skriver. Detta innebär att jag såklart måste skriva inlägg som uppskattas, så ni får gärna kommentera om ni vill att jag skriver om något särskilt eller om ni har någon kritik, bloggen är ju till för er.

Det som kommer finnas på den här bloggen är som förut - hästar och ridning, min hund, foton och min vardag. Lite inspirationsinlägg kommer då och då, här behöver jag dock veta vad ni vill läsa om. Min åsikt om något och så vidare.

Ska skriva en presentation som ni kan hitta på bloggen sen också, det kommer så småning om :)

Kommentarer
Postat av: JONNA ♡

Lycka till med uppdateringen, jag hoppas det går vägen för dig! :D
Jättehärlig blogg du har

2013-08-11 @ 19:38:02
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: Annika

SV: tack så mycket :D

2013-08-11 @ 19:55:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0