Dagens hyrdag

Idag red jag Barichello på fm. Kortade tyglarna och han drog inte alls upp huvudet. Nej han höll de nera hela tiden (framasteg!!!). Han var underbart fin! Sen efter typ 25 min skrittade jag och sen skulle jag sätta på snodden för att inte överanstränga honom och då såg Joanna blod vid sadelgjorden så jag hoppade av och tittade och det var rätt mkt blod så gick in med honom. Spolade av det och lär honom stå inne. Åt lunch och sen red jag Nemo ist för Barichello på em. Jag fick rida Barichello barbacka men vågade inte göra det i skogen eftersom han hoppar till för allt och jag förmodligen kommer flyga då.. ;)

Red Nemo barbacka i skogen med Joanna och Cornelia. Han var skit mysig. Var så skönt att sitta och vara säker för en gångs skull.. Han vandrade på utan problem över stock och sten. Var ute runt 45 min. Ur-mysigt :D

Imorgon är det hoppning på fm och då ska jag ha Porthos och sen på em tror jag att jag rider Barichello barbacka (barbacka eftersom han då slipper ha sadelgjorden på såret). Sen kanske jag ska rida Joejoe ett pass om dan och Barichello ett. Får se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0